loading...
66DL
Amir H بازدید : 117 یکشنبه 1392/12/11 نظرات (0)

اس ام اس فاز غمگین و عاشقانه

 

اس ام اس فاز غمگین و عاشقانه بهمن ۹۲

 

اس ام اس های فاز غمگین جدید و پیامک های عاشقانه فاز بالا  را در این مطلب از سایت 66دانلود بخوانید و لذت ببرید …



بلند شو و همراه کلاغ قصه ها به خانه ام بیا
اینجا یکی از بودهای قصه سال هاست
چشم انتظار آن یکی نبود نشسته است !



بقیه در ادامه مطلب ...

 




اس ام اس غمگین



تنم لرزید وقتی لبخند غریبه
سردی نگاهش را آب کرد …



اس ام اس غمگین



او رفت همین …
قصه ام کوتاه بود به سر رسید !
کلاغ جان تو هم برو شاید جایی دیگر قصه ای زیبا منتظرت باشد !



اس ام اس غمگین



آرام بگیر دلم
او بدون تو آرام است !



اس ام اس غمگین



یکشنبه است اما حال و هوای جمعه را دارم
چند شنبه فرقی ندارد ، اگر نباشی هفته ام را خاکستری کرده ای
چه غریب و دلگیر است که تمام روزهایت را جمعه می یابی !



اس ام اس غمگین



بی تو با مرگ عجب کشمکشی من کردم !



اس ام اس غمگین



قصه بگو تا بخوابم
امشب قصه آمدنت را می خواهم ، می خوانی ؟!



اس ام اس غمگین



می دانم دیگر برای من نیستی
اما دلی که با تو باشد این حرف ها را نمی فهمد !



اس ام اس غمگین را در سایت 99 فان بخوانید



دلم تو را فقط و فقط تو را از میان این همه ضمیر می خواهد همین …
و باز هم تو نیستی حالا که باید باشی و این یعنی ته بدبختی من !



اس ام اس غمگین



گاهی دور از چشم ابرها هم میتوان عاشق شد
میتوان بغض کرد ، میتوان بارید
گاهی دور از چشم مداد رنگی ها هم میتوان نقاش شد
میتوان آسمان داشت ، میتوان آبی شد
اما گاهی دور از چشم گذشته
نمی توان امروز را پشت هیچ فردایی پنهان کرد !



اس ام اس غمگین



من بارها شماره ات را میگیرم
و کسی در گوشم مدام زمزمه می کند :
دستگاه مشترک مورد نظر خاموش است !
و من برایش از تو ، از دلتنگی ها ، از اشک های بیصدا و از بی کسی هایم می گویم …
اما او سر حرفش می ماند لعنت به بخت سیاهم !



اس ام اس غمگین



کاش زندگی من هم مثل دوست داشتن های تو کوتاه بود !



اس ام اس غمگین



باید بمیرم
تا شاید فاتحه ای معجزه دیدار شد !



اس ام اس غمگین



بی واسطه به آغوشم برگرد
پیش از آنکه مرگ پا در میانی کند !



اس ام اس غمگین



بوی فراموشی گرفته ام ، رنگ تنهایی
دلشکستگی ، بغض و خاموشی چیزی نیست
گمانم تاریخ مصرفم گذشته است !

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چه مطالبی برای پست کردن در سایت را میپسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 162
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 691
  • بازدید ماه : 691
  • بازدید سال : 10,018
  • بازدید کلی : 32,033
  • کدهای اختصاصی
    -