loading...
66DL
Amir H بازدید : 90 یکشنبه 1392/12/11 نظرات (0)


یکی زیر … یکی رو …
زیباترین بافتنی دنیاست دست هایمان …








سعی کن واسه کسی بمیری
که نتونه مردنت رو ببینه …




بقیه در ادامه مطلب ...

 



هرکسی رو می تونستم دوست داشته باشم
اگر دوست داشتن رو از تو شروع نمی کردم …



اس ام اس عاشقانه



همیشه دروغ گفتن تلخ نیست !
بهم بگو دوستم داری …



اس ام اس عاشقانه



من کر نیستم
فقط از وقتی صدایت را شنیدم
دیگر هیچ صدایی شنیدنی نیست



اس ام اس جدید را در برنا بخوانید



سه آرزوی قشنگ عاشقانه :
بی من نباشی
بی تو نباشم
بی هم نباشیم …



اس ام اس عاشقانه را در 99 فان بخوانید



این طور قبول نیست !
چشم هایت را زمین بگذار !
بیا دست خالی بجنگیم …



اس ام اس عاشقانه



برایت آرزو دارم خدا را … عشق را … آرزو را …
چنانکه تو خواهی و خدا داند …



اس ام اس عاشقانه



بگذار زمانه از حسادت بترکد
انگشتان من چه به انگشتان تو می آیند ؟



اس ام اس عاشقانه



در زندگی هر کسی یک نفر هست
که مثل هیچ کس نیست …



اس ام اس عاشقانه



هدفم را نشانه گرفته ام قلب تو
بدون هدف دوستت دارم !



اس ام اس عاشقانه



حسادت می کنم به تو …
که آسان ، که آسوده فراموش می کنی اما فراموش نمی شوی …



اس ام اس عاشقانه را در برنا بخوانید



از کدام سو دورم می زنی ؟
می خواهم از همان سو دورت بگردم !

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چه مطالبی برای پست کردن در سایت را میپسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 162
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 678
  • بازدید ماه : 678
  • بازدید سال : 10,005
  • بازدید کلی : 32,020
  • کدهای اختصاصی
    -