loading...
66DL
Amir H بازدید : 115 شنبه 1392/12/10 نظرات (0)

پ ن پ های جدید و خنده دار

 

رفتم از میوه فروشی سبزی بگیرم، فروشنده میگه: خوردنی باشه؟

گفتم: پ ن پ، نوشیدنی باشه!

 

 

 

بقیه در ادامه مطلب ...

رفتم از میوه فروشی سبزی بگیرم، فروشنده میگه: خوردنی باشه؟

گفتم: پ ن پ، نوشیدنی باشه!





شب جایی مهمون بودیم، غذا رو آوردن، خواهرم میگه: قرمه سبزیه؟

میگم: پ ن پ، قورمه نارنجیه!





رفتم فروشگاه لوازم ایمنی و آتشنشانی، میگم: کپسول سایز کوچیک دارین؟

میگه: واسه خاموش کردن آتیش میخوای؟

میگم: پ ن پ، سرماخوردم رفتم دکتر گفته هر 8 ساعت یکیشو بخور تا زود تر خوب بشی!





به دوستم میگم: صبح که کامپیوتر رو روشن کردم ویندوز دیر اومد بالا میگه: لابد خرابه

میگم: پ ن پ، صبح زود روشنش کردم خواب آلود بود!





رفتم نانوایی گفتم: نون داری؟

شاطر گفت: پ ن پ، شیر و ماست و پنیر داریم!





دوستم پریده تو استخر داد میزنه، میگه شنـــا کنم؟

میگم: پ نــه پ، بذار آهنگ برات بذارم آروم آروم غرق شو ... !

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چه مطالبی برای پست کردن در سایت را میپسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 162
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 642
  • بازدید ماه : 642
  • بازدید سال : 9,969
  • بازدید کلی : 31,984
  • کدهای اختصاصی
    -